ساعت کاری
از ساعت 8 صبح تا 23 شب
مهلت تست
به مدت 7 روز جهت تست سلامت کالا
ارسال به
سراسر ایران
 

سوالات متدوال

هزینه ارسال به عهده کیست؟

هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری محترم میباشد.

نحوه ارسال کالاها به چه صورت میباشد؟

همواره تلاش میکنیم سفارشات را در کمترین زمان ممکن و با بهترین شیوه بسته بندی ارسال کنیم.سفارشات توسط تیپاکس یا باربری، طی یک تا چهار روز کاری براساس طول مسافت و موجود بودن ساز در انبار به دست شما خواهد رسید.

منظور از گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا چیست؟

منظور از گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا این است که کالای خریداری شده توسط مشتری ، به مدت 7 روز مهلت تست داده می شود تا مشتری از سالم بودن کالا اطمینان حاصل نماید تا اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد و همچنین اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد شما مشتریان عزیز بتوانید کالای خریداری شده رو مرجوع نمایید.

در صورت نیاز آیا سفارش ساز خاص نیز امکان پذیر است ؟

بله، در صورت تمایل، امکان سفارش ساز های موجود در سایت بصورت سفارشی شده ( با متریال خاص یا ویژگی های خاص) نیز وجود دارد. بدیهی است ارسال ساز های سفارشی شده مشمول زمان تحویل می باشد.

آیا می توان سفارش را لغو یا تعویض کرد ؟

برای انجام این کار می بایست در ساعات کاری با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل کنید.

آیا امکان مراجعه و خرید حضوری وجود دارد؟

بله ، کافی است با ما تماس بگیرید.